Potykacz czy roll-up - który stojak reklamowy wybrać?

Roll-upy oraz potykacze to jedne z najczęściej wybieranych stojaków reklamowych. Są one dobrze widoczne, dzięki czemu skutecznie przyciągają uwagę klientów. Mimo że są do siebie nieco podobne, to jest między nimi kilka istotnych różnic. Dowiedz się, co charakteryzuje potykacze oraz roll-upy, i kiedy mogą Ci się przydać.
stojaki reklamowe

Czym jest potykacz?

Potykacz nazywany jest tak głównie ze względu na swój wygląd. Jest to stojak reklamowy, który sięga najczęściej mniej więcej do kolana. Dość często jest wykorzystywany przez właścicieli barów, restauracji, pubów czy innych lokali gastronomicznych. Doskonale sprawdzi się jednak także jako nośnik reklamy w każdej innej branży. Jest to gadżet reklamowy nie tylko praktyczny, ale i uniwersalny. Można go umieścić zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz lokalu. Zdecydowanie częściej jest wybierany jako zewnętrzna forma reklamy, głównie ze względu na to, że przyciąga uwagę i zachęca do zapoznania się z umieszczonymi na nim informacjami.

Potykacz ma prostą, nieskomplikowaną konstrukcję. Swoim wyglądem przypomina nieco wysoką, wąską piramidę. Składa się z dwóch połączonych ze sobą tablic. Dzięki temu można go rozłożyć i ustawić w praktycznie każdym miejscu. Ogromną zaletą potykacza jest to, że reklamę można umieścić po obu jego stronach.

Na rynku można znaleźć kilka rodzajów potykaczy, które różnią się od siebie głównie materiałem, z którego są wykonane. Biorąc pod uwagę ten czynnik, można wyróżniać potykacze:

  • drewniane,
  • metalowe,
  • plastikowe,
  • kredowe.

Są one także dostępne w różnych rozmiarach, dzięki czemu można dopasować ich wielkość do własnych potrzeb. Na rynku można również znaleźć potykacze do zadań specjalnych, a więc pokryte wodoodporną warstwą, dzięki której są odporne na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych. W drukarni w Katowicach wybrać można różne rodzaje potykaczy, zgodnie z potrzebami.

Oprócz funkcji reklamowej potykacz może także pełnić funkcję informacyjną. Można umieścić na nim dowolny slogan, którą chce się przekazać klientom. Może to być np. aktualna promocja lub sezonowe menu. 

potykacz w restauracji

Kiedy warto wybrać roll-up?

Roll-upy to reklamy umieszczone w kasetach, z których się je rozwija, a następnie umieszcza na stojaku. Dzięki temu są łatwe w przechowywaniu oraz transporcie. Skutecznie przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Najlepiej sprawdzą się do stosowania we wnętrzach budynków. Bardzo często można je spotkać m.in. na targach, konferencjach, wykładach. 

Roll-upy to nośniki reklamy, które nie wymagają dużych nakładów finansowych, dlatego cieszą się tak dużą popularnością. Ich niewątpliwą zaletą jest to, że można je szybko rozwinąć oraz następnie schować. Stojaki reklamowe w formie zwijanych roll-upów dostępne są w różnych wielkościach. Można je ustawić w dowolnym miejscu. Dzięki możliwości ich zwinięcia są dobrze chronione podczas transportu i przechowywania. Wybierając ten nośnik reklamy, trzeba zweryfikować, z jakiego materiału jest on wykonany. Jeśli będzie trwalszy, to posłuży przez zdecydowanie dłuższy czas.

Roll-upy są wszechstronne oraz mobilne, dlatego można zastosować je podczas różnych wystąpień czy szkoleń. Świetnie zwracają uwagę i pomagają zainteresować potencjalnych odbiorców. Możliwość ich wielokrotnego wykorzystania sprawia, że zakup roll-upów to świetna inwestycja.

Chcesz zamówić potykacz lub roll-up?

Na jaki stojak reklamowy warto się zdecydować?

Zarówno roll-up, jak i potykacz, to doskonałe nośniki reklamy, na które warto się zdecydować. Potykacz możesz ustawić na zewnątrz swojego lokalu, przyciągając tym samym klientów, którzy być może będa chcieli skorzystać z usług lub zakupić oferowane przez Ciebie towary. Zadbaj o to, aby umieszczone na nich informacje przyciągały uwagę i zachęcały do wejścia. Roll-up możesz z kolei wykorzystać jako wewnętrzną reklamę o ciekawej formie. Jeśli często podróżujesz na różnego rodzaju konferencje czy spotkania biznesowe, to taki stojak z pewnością się sprawdzi. Warto więc stosować te formy reklamy zamiennie, co przyniesie oczekiwane efekty. Zadbaj o to, aby skutecznie dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.